torsdag 25 november 2010

What do I do right?


Livet är så fullkomligt vackert för mig just nu.


Jag tror min vän hade rätt i det han sa och som jag citerade här i bloggen för ett par veckor sen, när jag mådde som sämst ute på båten och inte trodde jag skulle ta mig upp och överleva där ensam.

Men jag gjorde det, och lyckan och insikten blev så mycket mer starkt och betydelsefullt här. Och någonstans tror jag, att jag hade inte uppskattat allt detta fina vardagliga på samma sätt, utan mina veckor av inre tumult och ensamhet där ute på det stora blå. Med alla mina tankar och alla mina tårar på kuddarna och i handflatorna.

Tom Linköping är vackert.
Jag njuter och har hittils njutit varje dag här.
Har träffat dem jag vill träffa, gjort det jag gjort och älskat det jag velat älska.

Jag mår helt enkelt så bra just nu.
Och jag gläder mig varje sec.


Livet är nu. Lifekickin!


Imorn väntar en förmiddag med Elli, ut på Ikano och käka lunch. Hur svennit är inte det på en skala... Usch, börjar nog bli dax att ta mig från Sverige snart, detta kan sluta illa :)

På söndag efter en förhoppningsvis vild och galen sushi-eftermiddag med syrrorna med vidare festligheter hos "familjen" Schöld/Nyberg och trasiga fötter efter dance on the floor kvällen innan, väntar tåget på mig som ska ta mig ner mot skåne land. En vecka i Malmö hos min Emily och lite andra.

Usch och fyy, livet är bra som sagt...


Och nu, BIO! Hämnden, ngn som sett?

Inga kommentarer: