onsdag 24 november 2010

Cola, knäckebröd och pesto.



Gick grymt bra idag, Danne är en klippa, känns som jag e i "trygga" händer!
Och imorn ska jag dit igen, och dricka starkt kaffe och snacka "cash".
Shit detta börjar låta som stureplansfasoner, fast de som ens tänker en sån äcklig tanke, kan ju ta och pipa iväg. Stureplan och jag är ungefär lika i stil med en rockabilly och en hillbilly.


Ombokar även min resa till Malmö tills på söndag istället för lördag. På lördag ska det nämnligen festas till hos E & D . Öl ska drickas och fötter ska blöda.
Kommer bli trevligt häng, De blir de alltid med fina människor.

Min fråga blir, pallar jag trycket att inte röka?? Har imorgon bitti gått 1 vecka, 7 DAGAR UTAN CIGG.... igår försökte Issa o Elli och jag själv övertala mig att lördags-cigg kanske borde vara tillåtna? Fuck. Vi får se.

Känns som jag haft helt underbara dagar här, ingen stress och bara gjort det jag velat och gjort det som skulle fixat, nästan hunnit me allt, de kallar jag bra jobbat.

Precis avnjutit 2 kg knäckebröd och lite Tania-sällis, en fin tjejja de där med rätt inställning.

Nu ska de Ebay:as lite (för vilka pengar?)...
och sen blir de tidig säng (who the f* ck am I foolin??)


ciao bitches./yours to keep.

Inga kommentarer: