onsdag 17 november 2010

Rage Against the Machine


...har gjort en av mina favoritlåtar. Killing in the name. En låt jag kan kicka bort mycket energi med.

Just nu kickar den bort alla lakan jag har i skallen efter att ha vikt kanske mer än 5978t789 st.

överdriver inte, så låt mig ha vikt så många.

ok. thanx. behöver nämnligen den överdriften.


RATM - KILLING IN THE NAME OF





"Rage Against the Machine, eller RATM är ett amerikanskt rapmetalband bildat 1991 i Los Angeles. Bandet består av Zack De La Rocha (sång), Tom Morello (gitarr), Tim Commerford (bas) och Brad Wilk (trummor). Tom Morello har sagt i en intervju att stilen de spelar är funkig hårdrock med rappinslag.

Rage Against the Machines texter är mycket vänstersympatiserande och handlar generellt om social frihet, rättvisa och jämställdhet. Bandet såg sig själva som både aktivister och musiker när de jobbade i bandet, som både producerade låtar och aktivistiska rörelser. Bandets gitarrist (Tom Morello) är även en av grundarna av Axis of justice, en rörelse mot krig."


Haha, jag älskar Wikipedia - de kan sin skit, som Se & Hör ungefär. HA.


sees i sweden nästa gång sweets./angela

1 kommentar:

m sa...

Haha tack söta du! :D
Jag ställer in min kamera på högsta ISO, då blir de automatiskt korniga. Redigera gör Jag på PhotoShop.

Åh, ratm har Jag inte lyssnat på sen högstadiet! <3