lördag 13 november 2010

INSPIRATION GLORY







Lördag. Letar efter peppen.
Men de går bättre och bättre. Kudden har blivit avtvättad mina tårar, 95 grader. Behövligt.
Tackar för mig och er som fanns där. Overderligt. Jag ska återgälda. Lovar.
Nedräkningen är igång och jag betar av listan.
Snart haffar jag rederiets pengar, tackar för betalda sovtimmar och fuskstädning, ha! och sen är de BYE BYE !
Wonderful!

Som jag saknar. SOM jag saknar. Har nog faktiskt aldrig i hela mitt liv saknat Linköping som jag gör nu, tänk vad tokit!


Idag går mina tankar till Burma.

Btw: folk som bara lovar och lovar, men aldrig får tummen ur röven - till er säger jag, *beep*!
Men, what goes around, comes around.. Som ni vet :)

Men, nu e de BARA kärlek, så vi skippar de. Älskar er. / eder Angela.

18:e, 18:e, 18:e!




Inga kommentarer: