onsdag 17 november 2010

Lisa eller DJ PREMIER ?

Fan, nu va de ju så att den 3:e dec sitter jag egentligen på ett tåg från Oslo till Bergen.

Och det är Lisas sista dag där på hennes besök.

Lisa är nog en av de vackraste kvinnor jag träffat föresten. Tack för de!
Men hon e också bara sådär ÖVERbra. Ännu mer tack.

MEN, fan. Nu e de så att DJ PREMIER spelar i Oslo, och då jag endå är där (nästan)... Ja ni fattar dealen.
Boka om, boka inte om. Liksom.

Dessutom är de typ makaronochketchupbilligt. 200 spännar bara...

FAN.

Göra vad???

Musi/kompis kompis/musik?

DÄMN!

I tävling om vem som e snyggast behöver vi ju inte ens dividera om.

(bilder snodda från fisens blogg o fejja)







vs ?






Men gaaaaad då

1 kommentar:

LISA sa...

hahahah va GO du är..:!! det klart du ska stanna i oslo å titta på dedära! MEN jag ska antagligen va i Oslo den 26.... du ska inte va där dådå? å se på method man å nån mer "man" ..... red man tror jag. de kan bli fetttt !!!