tisdag 23 november 2010

Fett god dag.

Förutom att jag somna när de börja ljusna och vaknade en kvart innan bussen skulle gå, halkade runt i gummistövlar för att jag missat köpa vinterstövlar, frusit händerna av mig, trängts med studenter i en buss från Universitete (klaustrofobi + klaustrostudentfobi) blev dagen lyckad.


blivit lite mer klar i mitt 27åriga huvud. (?).
men också lite mer förvirrad. på ett ologiskt sätt, men fett ärligt.
när en studievägledare säger att, ja "men måste du verkligen studera då...?"
då vill jag skrika och önska att världen ska vara svart och vit. med svar som ja och nej.

va faan. de e ju de jag ville ha, ett svar i typ stilen: du MÅSTE studera.

hade ju vart enklare.

...

----->bussklaustrofobi.

----> nästankissapåmigutanfördörrenhemmåt.

----> gummistövel halkande ner mot staden.

----> möta en rökandes Elinor (det är inte lätt att ha slutat röka i en vecka och se och känna gudomlig sipprande klargrå rök komma ur en elegant vacker gul och vit lackerad skir pinne)

----> se en underbar lägenhet där det fysiskt fina men psykiskt tokiga och lite smått galna paret (<3)>

----> ta bilen mot Issa och dricka rödtjut, bli borstad i håret och skvallra och vara riktigt jävla brudig!

Dämn, im worth it!


Imon väntar Schöld-möte och vinterstövelsletande.
Cash is king, and im the guy who entertain the king.

/ciao biatches.

Inga kommentarer: