måndag 22 november 2010

Oh YES!

5 dagar.
---------




I like this shittt.

Dagens två super bra thangs.

INTE ett hål i tänderna, trots jag suuger på att ta hand om dem. Efter 2 år av icke besök, får jag kalla de snyggt jobbat Maria.
Dessutom fick jag en stoor beundrarskara, av de damer och tandsköterskor, som undrade vart jag hållt hus, och när de fick höra om mina fiske-båts-turer, sa "ooooh aaahh oooh men guuuu'"... Hmm de kanske e lite fett gjort av mig endå. Dessa turer ute på Atlanten (typ).


För att glad hämta min gamla damcykel, pumpa hjulen, cykla hem och bli upphämtad av Emma. En blond vacker Emma. med två underbara saker i baksätet.

Lagade käk, lekte och hem fick hon med sig en stooor jäkla säck med kläder som jag rensat ut.
Gött gött.

Imorn väntar middag med mina två Linköpings systrar. Yummi. SÅ underbart de ska bli!

Dessutom ska jag trampa mot universitetet imorn o träffa ngn, *pirrit*, va ska Maria aka NO STUDY-girl göra där.... ja de ni! Kanske de endå är dags efter 27 år? .....


.....


Nu ska jag gå och spy på årets äckligaste program, ung och bortskämt. Bara för att inse hur jävla bra jag är!

Hade foks.

Ps: november, kan föresten inte hitta en enda vacker färg i denna månaden?
Linköping och November. Är som Kents spökstad i 9:an.


Malmö på lördag, hur underbart fint som helst. En vecka med mysigt häng hos Emily och div andra :D. Och sen upp mot Oslo city.
Oldschool hiphopkoncert i dess fulla beklädnad ska avnjutas. DJ Premier, fan!
Bergen, your closer to come... 4 dec landar jag och brorsan hos dig.



Bilder från dagen "hemma" på Vasavägen med finaste "bästis-emma" & delar familjen Darnell-Stenberg.





Sötare mamma, svårt att hitta...
Kan inte förstå att de e såå många år sedan vi sprang omkring och kastade maskrosor på killarna i 4:an..


mamma, och emma-mamma och lille lucas.


meja plockar me brorsan i bakgrunden.

Inga kommentarer: