lördag 13 november 2010

Godmorgon världen!








Kl är 08.25, redan varit uppe i 2,5 h och jag är pigg (!).
Hur kan det komma sig. Jag är nog inte frisk. Men det vet vi ju sen innan. :D.
Har inte mkt mer att säga än att jag fick ett behövligt samtal från en av dem jag håller mest kär i morse, och det var en skön känsla. tack.

Allt går över, så även detta. Börjar sakta få tillbaka min Angela-Anda. Vilket säkert har med att jag ser ett slut på denna resa i sikte. Bland annat.

Sista dagarna ska inte vara fejk, bara lite. Och nu snackar vi städ.

Längtar tills jag kommer hem (till ina båda hem, för nu för tiden har jag ju 2 :), få vara lite superficial mitt i all detta. Lite nya kläder, och att få sätta på mig mascara igen. Och givetvis, nya sneakers! <3. Tjärlek. Material love.

Nu ska jag käka mina chockopops, ta en kaffe, en välbehövlig cigg, som förövrigt ska läggas ner inom kort tid. Med båten lämnar jag mitt rök-liv, och det ska bli så härligt (who am i foolin?:D). Kärlek och begär/Angela måndag, tis, ons, TORSDAG!!!!!!



(sorry men jag var tvungen att sno denna från Pia, jag bara äälskar detta uttryck, det har passat så bra de sista veckorna!)

Inga kommentarer: