lördag 13 november 2010

j a g s t j a l d i g n ä r i n g e n s å g

jag är bäst på så mycket att det är heelt otroligt.

jag kom nyss fram till det. de har liksom bara legat tryckts där och väntat på att bli sagt. så länge.

något jag bara är jävlit bra på, men inte bäst på, det är att sno.
så idag har jag snott.
en idé.

fast om vi ska leka änglar kan vi säga att jag fått den.

idén.

men fy. de flödar. lite överallt.
blev så glad nyss, när jag snattade inspiration. planer, drömmar. små små.
men endå.

jabbadabbafuckin DO (som att på norska säga jabbadabbafuckin toa). ingen fattar, men va fan, den e ju till för mig detta. så skit på er. [amme fan, sshit nu var jag kul igen ju DAAH].

fast jag skojjar. typ lite.

/karatekidskyssar i hemlighet.

[stakkars den som tar mig seriöst]


Kickar Goodfellas och väntar på att klockan slår midnatt, för då är de en dag mindre! Sug på den. Yumms!

Inga kommentarer: