tisdag 23 november 2010

saknad.











saknar dig min bästa vän.



du.



som alltid får mig att skratta.
hur jädra illa de än är.
och det är ingen överdrift.
du är faktiskt den enda som nog kan det.
som får det att brista för mig av skratt.
som sett mig gråta 100 tals gånger.
som tröstat.
som stöttat.
som får mig att bli tokig och förbannad.
som duchat och tagit bort mitt smink med smör mig när jag varit som fullast.
som hållt mitt hår när jag spytt.
som lagt handdukar på min panna när jag haft migrän.
som peppat mig i svåra stunder.
som glädjts med mig i dem bra.
som tvättat mina sår.
som tvättat mina kläder.
som tvättat mitt hår.
som skjutsat mig sent på nätterna i uppförsbackarna på cykelstången.
som allid skjutsar mig uppåt när det känns tungt.
som rest med mig.
som gjort allt de galna jag fått oss att göra.
utan att klaga.
som ALLTID finns där.




och som älskar mig
FÖR DEN JAG ÄR.



jag saknar dig.





min bästa vän.













ägget & leno för alltid.





[...o på köpet ä han min personliga & favoritkonstnär också]




It takes a little luck, for two persons to discover them among all the people in the world.
07, was our lucky year, in the most booring town of all towns.


1 kommentar:

Anonym sa...

såå klart du är den bästa flikka jag vet..helt klart fakkin underbar..finns ingen som du:).
kramar