fredag 12 november 2010

Superficial truth is alltso truth.

Precis som Tania skrev i sin blogg.

När man är lite låg, är de små peppande orden, de fina tankarna, de snälla ytliga kommentarerna, värdefulla.


snart får du kliva av båten va?
2:02pm
hej..
ja snart ..oh vad jag längtar
2:07pm
förstår det:)
men det är härligt att följa dina öden och äventyr här:)
2:08pm
tack...
men de har mest vart jobbigt nu
2:08pm
mm, förstått et
det.
men du kan väl försöka trösta dig med att en sådan som jag imponeras starkt av dig.
tror du är av den personligheten som det inte finns jättemånga av.
och det är beundransvärt.
och som bonus på allt det är du en av de snyggaste människor jag vet, och det är nog just blandningen av det yttre och det inre som gör dig så förbannat snygg.
så, nu ska jag fixa middag här.
kämpa på!
--

"Hoppas du gör som du sa och försöker tänka på ljusare tider som skymtar i horisonten, fuck den jävla fiskebåten snart drar snor du deras pengar och drar därifrån. Vi saknar dig storasyster,du är vackrast av de vackra."


(..när jag som mest behöver det. Tackar för de i svåra stunder, och tar åt mig så gott det går. Fast det är svårt. Jag ä inte gjord för komplimanger.)

Jag behöver påminna mig sälv, när jag känner mig som sämst, som fulast och som livs-orkeslös.



Livet på båten är TUFFT. Jag kan inte förklara det, men det känns som jag gjort det färdigt nu.

Jag saknar tjejer och kvinnliga samtal något ENORMT. Trodde inte jag hade det behovet så starkt, men man lär sig alltid ngt.

Jag tycker om att umgås med killar, ibland är det helt enkelt skönast, och många tjejer skulle nog tro att jag befinner mig i en drömsist. Men tro mig, efter 4 veckor utan att se en kvinna, en tjej, en flicka, you name it, DÅ GÅR MAN NUTS!



Nu ska jag gå ut på däck, lyssna på Manu Chao som jag ÄLSKAR och ta en av mina sista cigg...

(Tur att min mor ännu inte hittat denna blogg, och ingen annan heller, det kallar jag buissnes :D)


Inga kommentarer: