måndag 22 november 2010

jag är frisk i huvet.



ok nu börjar de balla illa här alltså

nu har jag legat 2 hela nätter fram till småtimmarna och kollat på paradise hotell (!!?)


hur illa kunde det egentligen gå i min hjärna


detta kan ju inte vara hälsosamt.

dessutom mixar jag klementiner och viknigschips i munnen just nu
och igår var de bönor och avokado
dagen innan var de godisnappar i Hollydaydipp
på båten var de rå pasta doppad i vatten och doppade i örtkryddor ur en äggkopp

och mitt på de säger tandläkaren att jag inte har hål, för att de verkar som jag inte småäter.

jag måste va imun mot skit
eller så pallar inte dessa tandtroll med allt konstigt som åker in i min käft

vettefan

men nu ska ja nog ta en blund.
blev för invecklat

i munnen.




BUT

Ooh baby i like it raw, yeaaa baby i like it raw, som ODB skulle sagt.



...with a touch of salladskrydda. serverad på fat, alternativt äggkopp.







/nu räcker de. gnatt.


Inga kommentarer: