söndag 21 november 2010

oj oj oj...






jag visste att jag varit fliitig på att spara brev, dikter och lappar från människor i mitt liv endel utvandrade och endel bestående (och även på att skriva många själv till andra och för mig), men så HÄR mkt sparat...??

är just nu i en havsmassa på vasavägen av slitna papper i alla dess former, dagböcker, 10 tals skrivböcker från liv och resor, ord, kladd, år, människor..

tacka vet jag mig själv och min mor som inte slänger vitkiga ting..

ord upp!





ps:

(TACKA VET JAG OCKSÅ att man är ett waldorfbarn när man behöver dess tillförlitliga redskap i illa valda lägen)

en waldorf-flöjt kan användas till mkt....

tex att hänga ut för balkongräcket och dunka på grannens fönster för att de spelade sönder väggarna med BOTEN ANNA och annan drit musik, resulterade visst i en anmälan till en hyresvärd på oss idag (glaset hade visst råkat spricka lite fint), ! de gäller och va gangsta, ingen retar upp en Alexanderson ostraffat! spec inte när man spelar dålig musik och efter redan 4 tillsägningar om att uppgång skulle ske kl 06. dessa småungar! var jag sån? :D

(ne usch de där borde jag hållt tyst om)

godnatt, imorn väntar emma, meya o lucas.

tjohoo flöjt!/m.a


Inga kommentarer: