fredag 12 november 2010

Som sagt var...

alla har tydligen sina sätt att peppa på..

haha men det fick mig iaf att le...

2 helt olika, men två helt bra. På sina sätt!

FaceBook chatt:

hur går de i Norge?

jag: det är tufft
det känns som jag vill dö här ute på båten


-jag hadde det tufft förut idag
rökte gräs och tyckete att alla ideer jag kom på var sjukt tråkiga
men det löste sig för jag gick ut och sprang och fick lite seratonin och blev glad igen


(jag kunde tyvärr inte annat än le när jag fick denna förklaring)

...........

sen fick jag detta av Wern.

-you know what i learned
you have to have the bad times to get to the good times, coz if you dont have the bad times the good times wont taste so sweet...
i had a real bad few weeks, and things have worked out.. but if it was not so bad i prob would not have been so happy about what i have recieved now
:):) you are getting ready for something good dude, mark my words

jag: i know, but its hard, when u feel small and weak

-dont worry... its gona be cool.. in a few weeks you are going to look back at this and just laugh coz you could not see how you were getting strong for another surprise, something special

sometimes i like to think that maybe it´s lifes way of making me tough coz there is a big challenge waiting and i need some training to get stronger ...

and when you get that strength you will pass that challenge so easy.. you´ll see

be cool and look after yourself.. remember, im here if you ever want to talk.. dont feel embarressed...



jag, Sasha o Wern på väg i vår van från Barcelona mot San Sebastian för att surfa


FY fan vad lycklig jag var här i sommras..

Träffade några av de vackraste människorna, som fick mig att fylla mig med glädje i 2 hela månader. Lyckligt lottad var jag.

Förhoppningsvis får jag träffa dem i jul med, i Barcelona och Valencia.
Fingers crossed.


Nu tar jag fan natt.
so long motherfuckers!




Inga kommentarer: