måndag 15 november 2010

Alltså.

Jag vet inte om det har med att mina krav på "lycka" nu efter dessa hälvetesveckor dragits ner obegripligt, men idag har jag nog fan för första ggn sedan jag kom hit varit "lycklig".

Skrattat i telefonen, haft vettiga samtal (ETT mena jag) på båten.
Det har tillome gått så långt att det inte gör mig så mkt att jag måste komma hem till Linkan senare pga att jag måste göra en oerhört viktig syssla här tydligen innan jag får åka på tors (VIKA LAKAN). Att inte börja tjuta för en sån sak, då har de gått långt (åt de bra hållet).

För hade de varit förra veckan, då hade ni utan tvivel läst om den galna svenskan som hoppa över bord mitt ute i de norska havet och simmade till land på en livboj. Annat hade inte funnit i min värld.

Men nu, nu fan, sitter stenhård pepp i. FYFAN annamma, kurrikurrimumma dutta eller va fan (de låter pippi aktigt, o hon e stark).

Tillochmed facebook konversationerna och statusuppdateringschatterna o annat grymt onödigt jadda, har varit kul.


Detta ser illa ut, eller bara himla skönt, är det känslan att snart vara i mål som träder in?

Bland annat det, men jag vet också vad det är mer. Och det är att du finns i min vardag igen.
Vi är långt ifrån felfria, vi har tusen saker att jobba med, både med oss själva och i vår relation till varandra, men vi kommer greja det. Vi är för viktiga för att ge upp. Jag älskar dig det vet du. Du är min bästaste bästaste vän och ngnstans också en själsfrände. Vi får inte ge upp vårt arbete!

Nu tar jag natt.

3 dagar, kom igen nu, downcounting......


Love & lifekickin /M.a


ps: dagens kärlekspuss går som vanligt till min mor, för AAALLT. det finns inget inget inget att inte vara tacksam för till dig. Om du visste. (men jag vet du vet, du känner sånt, på ngt sätt.).

Ps 2: Någon ställde mig en fråga nyss, "vad vill du göra när du blir 'stor'?"...
en fråga jag tyckte var för stor för att svara på kl 01 på natten när jag ska upp om 5 h.. MEN, om ngn hittar ngt där jag kan kobinera SURF, BARN och KONST, klipp till mig på axeln, skicka en kommentar eller ropa nästa gång du ser mig på stan : "du kan bli.................!"
så ska jag älska dig för evigt..


surf.


barn.


konst.



Nu tar jag natt, på riktigt.

Inga kommentarer: