söndag 14 november 2010

Jag är gravid!!!

Jupp så här är de.

Och detta hände inom loppet av 2 v.


jag: -jag har ont i magen

fiskare (manlig): - du är kanske gravid
(inte värt att kommentera så jag gick bara där ifrån)

några dagar senare:

jag: - shit vad jag är godissugen..

annan fiskare (manlig): - är du gravid?
(denna gång brast jag i ett asflabb tyvärr)



Eh. Jamen va fan, eftersom de verkar va de enda möjliga för män, när en kvinna har ont eller begär (inte alls att man kan ha ont i magen av andra skäl, eller vara godissugen för att det är gott, nej då, nejdå),

så ja, va fan, jag får väl helt enkelt ta och vara gravid då.

Grattis till mig, jag är visst gravid. Namnförslag?

och för er som inte fatta ironin bakom de hela, kan ju ta ngt gammalt över er.


-------

och nu är de kvällmat! En gravid kvinna, har tydligen matlust!

1 kommentar:

m sa...

hahaha då har Jag varit på smällen i tre år! :D