söndag 21 mars 2010

vill du ge mig ett substitut till mig just nu - jag tar emot vad som

imorgon ska jag ge min dags sanning.

men imorgon kan också bli vilken annan dag som helst. de vet ni.


på en båt mitt ute på ett stormigt hav har vi för länge sedan slutat räkna imorgon som imorgon.


nu ska det sovas. 3 h. 6-timmars passet avklarat och om några h går jag påt' igen.

så ser mitt liv ut just nu. 4 v till. innan jag blir "rik".

men OM det ska njutas för pengarna sen.
OM det ska surfas.
OM det ska resas (hemliga än så länge).
OM det ska glädjas.



men jag lovar. ni har det bättre just nu. vem som än helst som sitter och läser. det kan jag garantera.


varför?: jo för mkt.

men de tar vi en annan dag.








PS: jag vann på livslotto den dagen jag föddes. när jag blev dotter till min mor.

Inga kommentarer: