måndag 22 mars 2010

FY FAN vad jag blir glad över små ting..

små ting är störst just nu för mig.

att söta folk skriver och peppar, det är så himla fint att jag blir tårögd.

hanna gjorde min mail-kvot idag. min FINA fina fru.

och dessa söta människor, på facebook.

ni är underbara.


--------

det som gjorde min dag HÄR, var en söt liten lapp i en fiskkartong från en på det andra shiftet, tillängnad mig... shit de va små ord, men jag blev helt varm. DAMN!



NU ska jag sova, inatt vntar ett helt nytt shift. kanske tårar. kanske lite mindre tårar.
jag kämpar vidare... och härdar....


puss till er som hjälper mig i detta. ni är mer än guldet värda. oavsett om jag känner er väl eller
inte.



sånt som detta får mig att må lite lite bättre....





---






solong..... /fisktjejen ute i atlanten (lr var jag nu är...?)

Inga kommentarer: