lördag 20 mars 2010

BALI- yra








fan ibland e de svårt att va glad för andra.

hur mkt man än försöker . DAMN.

de verkar som alla jag "känner" verkar dra till Bali och "mitt" paradis, medan JAG står på en jävla båt mitt ute i ingenstans och pacakr äcklig fisk med bruten fot (ja ja jag vet, jag har valt det själv...)..




i vintras när jag väl var på genomresa i gbg till linkan, då ringde jag mitt tokfia Linda.. Var hon där? Nej, hon var precis på väg till BALI..

jag jag kommer hem till Linkan, ja då har exkexet bokat resa till BALI..

när jag kom tillbaka till Berge, j då har Emíl dragit och pluggat i... BALI..

och sen har visst Johan bokat resa till BALI nu i april...

och Max var också där en sväng nu tydligen... i... BALI

och nu om några dagar åker oslo boysen som jag var där med till ... BALI igen...




va fan är de här??



men juste, jag kommer bli rik och i sommar är de MIN tur.. Eller våran.

later./m

Inga kommentarer: