måndag 8 mars 2010

...





I väntan på att H springer som en tok och samlar på sig skivor på skivavdelningen, sitter jag är oh försöker sortera upp tankar i det val jag nyss gjort.

(och hungrar fortarande efter den där tonfisk bigbiten)..



jag har INGEN aning om mitt val det var rätt eller fel. Att bara "dra".


Men det visar sig...

Den 24e är jag förhoppningvis tillbaka "hemma" igen...





Nu måste jag ha MAT. och mamma på telefonen...


fan. jag som saknade henne så. oh mina syskon. och mina vänner.

damn.

men de får bara bli "lite senare"...



helt enkelt.


Imorn väntar en tripp till mina småflikkor och skatehallen, de ska minsann få köra sig svettiga.. För nu kommer de inte se mig på 4-5 v...





/Massa fet kärlek från Maria på kryckor.




(alla bilder jag lägger upp på den här bloggen går att klicka på, så blir de i verklig storlek..)


Inga kommentarer: