torsdag 18 mars 2010

först och främst:

vill jag tacka de helt underbara människor som stöttar och stöttat mig med ord och pepp sedan jag lämnade Bergen. på facebook, telefon (när jag hade teckning, spec till mamma, frugan & H), mail och msn.

jag trodde aldrig jag skulle skriva det jag kommer att skriva när jag får lite mer ork. trodde jag skulle vara ledsen i 5 v. men det ser ut som det håller på att ändras.

mkt tack vare människor (ni/de vet vilka de där), mkt tack vare mig, mkt tack var tankar. och mkt för drömmar..



mamma, det går åt rätt håll....

när jag orkar ska jag berätta vart jag är, och vilket litet äventyr jag är på. invändigt och utvändigt.
behöver skriva av mig känner jag. men de kommer. i sinom ro och tid.

och mamma, jag har surf i tankarna, tack de hjälpte att tänka så och på de, väääldigt mkt av tiden finns vågorna i mitt huvud. och det hjälper mig.




4 v kvar nu... (typ)..


nu ska jag sova.

jag älskar. fortfarande..

Inga kommentarer: