söndag 19 december 2010

Flytt.


Oj.

Längesen.

Mängder av saker som hänt, som vanligt. Men en väldigt liten lust att sammanfatta det på en skärm just nu.

Jag och brorsan har flyttat upp 2 våningar hela dagen.
I bakisruset.
Hade en fin kväll igår. Först lite fest här efter en grymt god måltid. Sen kom Emelie som jag inte hunnit se se jag kom hit. Vi dansade loss lite på Finkens gayclub. Sen vidare och träffa "kollektivet" på Garage.
Lite tröstande för flicktårar med mina händer, lite ihoplappande och nattligt samtal.
Det blev en väldigt snurrig men fin kväll sammanfattningsvis, med ett fint slut.


Året börjar närma sig slutet. Snart lämnar jag Bergen ännu en gång. Inte Linköpings besök, utan stockholm. Extra familjer och fina vänner. Julmys för att sedan göra valet om jag ska dra mig ner mot Barcelona.

Tror inte jag kommer kunna bestämma mig förrän dagen innan.
Sån är jag.

Velig.

Saknar lite folk, men det finns tid för oss alla.
Just nu är jag stressad, som vanligt, när röran ligger framför mig, när liksom 1000 fina och spännande saker ligger framför mig. Jag vill hinna med allt. Jämt. Varför är jag så.
Varför blir jag inte av med den ovanan.

Jag trivs så bra här i Bergen. Det stör mig ockå.
Jag ska inte trivas, jag ska vara på jakt, vilja se nya platser...
Detta är inte jag.

Men snart tänker jag packa kappsäcken, för min reselängtan, den finns ständigt.

Den ovanan är jag född med, och får lära mig leva med den.

Nu har vi internet, så nu blir det säkerligen mer av mig här, vilket jag fattat kommer göra Oskar tokig.... han säger att han kommer sätta tidlås på mig.

Vi har nämligen storartade planer för 2011.... och jag ska väl vara en del av dem som de ser ut.. :)





Godnatt.
Imorn väntar massa.

Kärlek/er Angela.




Inga kommentarer: