torsdag 30 december 2010

We all do.






Life trippin. Its just what it is.


We wanted to do something

2 "grounups" and 2 kids.. let their pencils flows.




Made by: Ägget & Leno, Naomi & Noah.










H är i Malmö. Jag stannade i Lund.
Egentid. Egen tänkande.
Vet inte om något av det behövs. För någonstans vet vi.
Men ibland kan de korta stegen kännas oändliga.

Tänker gå ner i köket här hos familjen Christensen, rota bland pasta, pesto och parmesan.
Tänker gå upp i sängen, kolla Oz och inte röra mig många millimeter.
Ibland är tystnaden min bästa vän.

Låt de nya året flöda att bli det bästa till mig och er alla.

Det blir nog min nyårsrevy detta. Liksom lika med ingen revy.
Den får ni andra stå för. Har inget behov av den.
Den finns i hjärtat. Där är den väl bevarad.


Kärlek. Tårar. Färger. Musik Och liv./er Angelita.



we grow up. but the heart stays the same.










Inga kommentarer: