måndag 6 december 2010

Back In Bergen Baby!

(måste bara tillägga innan jag kräks över tangentbordet.
det sitter en kanske 12 åring mitt framför mig (sitter på barnavdelningen på biblan) som verkar vara förkyld, och som petar sig i näsan och käkar upp det stup i kvarten. Va fan är det jag möts av???! Andra dagen i Bergen....)

fy jag vill spy.

men som sagt va.


Im Back! IN Bergen. Med min andra familj.

Känns fint, var såå längesedan. 1,5 månader.
Jag har massor i min lilla tänkar-skalle som vanligt, men för lite tid och för mycket för att reda ut innan jag kan färga dem här. Väldigt mycket fina saker, men också såna där krångliga ting, som liksom hör livet till, men som endå ska färga och måla de olika trådarna till hjärta och hjärna. Och förnuft.

Många upplevelser att smälta.

Malmö och Oslo blev underbart.
De blev inte riktigt som tänkt, men det blev ännu bättre.
Fick träffa lite Bali-Boys också. Det var fint.
Fick också dansa skiten ur mig till hiphopens vackra toner.
Och jag fick krama Emily.
Tyvär missade jag både Vera, Musa och Max, men kräksjukan har inga acceptabla hinder i sin väg.

Men som sagt va.
Återkommer.



Kärlek. /Angela.

Inga kommentarer: