måndag 6 december 2010

Back an Forward.

Fastnat här.

Skön känsla att få saker avbetade.
Tycker jag om.

Snoriga pojken gjorde mig för spyfärdig att jag fick förflytta mig långa meter.
Nu sitter jag och inte vet exakt vad jag ska prioritera.
Har egentligen störst lust att bara gå hem, mysa i vår belysning, äta smörgåsar och njuta av min ledighet och vänta in broder.
Men samtidigt vill jag få bort alllllla jävla kläder jag har, slänga skiten eller få den väck långt åt *.
Samtidigt vill jag orka umgås med så många.

Hur gör man när man e tvådelad. Eller flerdelad. Och vill göra allt på samma gång, så man inte räcker till ens till sig själv?

Jo man tar "tag" i sig och lyfter röven och känner me hjärtat och slutar planera så jädra mycket i huvvet.

Hade./M.

Oh btw, var försvann solen? Värmen och surfen?



Ps: vem fan gjorde julen så viktig och pressade tåg och buss och flyg priserna i höjdernas höjder. Bara för att man vill dit ens älskade vänner och familj är?.

Jag skyller på Bush och Sverige.
Dem kan man skylla allt på när allt går fel och man behöver syndabockar.

Stockholm den 23:e till 27:e, blir de av?

Håller mina Busch-tummar.

1 kommentar:

Monica sa...

Hm, hm stackars Busch, att få skulden trots att han "lämnat" över stafettpinnen. Kan inte vara lätt att vara expresident i dessa tider.