torsdag 22 april 2010

Sorry




Ledsen för att min uppdatering suger, men det är så mkt just nu som händer och som behövs göras med, att det är mkt som blir i "skymmundan".. som att orka umgås med vänner, det som borde prioriteras, blir lågprioriterat.. Inte bra.

Men vår och sommar, tenderar att bli så mkt fartfyllda, att jag på mitt sätt redan börjar ta ut det i förskott, istället för att samla energireserver som jag borde göra.


Det kommer bli ett himla massa resande, och egentligen har jag som det ser ut idag mest lust att bara ta en ryggsäck och en fin människa till tex Lombok, trycka in min bräda i en bungalow, hyra en moppe och liksom sova, äta och surfa, nothing more, whatsoever..


men de e ok, de e nog bara lite stress i mitt huvud just nu, har ju lämnat ett "speciellt" liv bakom mig, ett BigBrother på sjön i 5 v som man skulle kunna säga... det är alltså en del känslor, upplevelser och tankar som behöver landa.. Men jag är ju ganska person av mig "det-ska-ske-NU-ALLLT-på-en-gång".. mste jobba me det :)


Igår intog jag swag på kvällen, Steph va sjuk. Va fint att få stå där igen.

Men nu blir det inte mer på ett låångt tag, sommaren bär på ny frukt och på nya upplevelser som sagt var.


På måndag äntrar jag Linköping... ska bli fint som socker!


Snacka me Nima igår också, så Valborg verkar bli spikat o klart. Nationernas och Biljardhallen får bli ett litet fint substitut när mina flikkor dra till Uppsala.




Och ps: mamma, jag lever :) 

1 kommentar:

African Sunrise sa...

jag vill också träffa dig om du hinner!