söndag 25 april 2010

så sliten var jag..






tydligen poffade hela mina 5 veckors trötthet på igår. eller så var de 2 ölen med Musa som slog för hårt när jag vandrade hem i kvällssolen.





eller det faktum att jag tryckt i mig 4 st p-piller på samma gång för att mitt huvud inte riktigt fungerar vad det gäller att komma ihåg sånt..





iallafall blev de sminking, kasta mjukisbrallorna-på-sängen.


but not so much more.





flikorna fick ta en egen utgång.





jag däckade av trötthet och valde en säng hellre än en lördags-utgång (?) vad har hänt med mig?








iallafall... en grym skönt söndag utan att va bakis. känns ganska lugnt och bra.


sovit mig igenom större delen av dagen.





försökt deklarera lite, lagat käk till oss här i lägenheten. inte orkat packa. kollat både gossip girl, breaking bad och office (förätit mig på fam guy de sista v, så det lades åt hyllan). söndagsshoppat dyr mat på bunnpris och funderat i huvudet.








mitt liv är inte lugnt just nu. men jag söker ett lugn, det ska jag inte sticka under stol med.





samtidigt som jag älskar egentligen också mycket av det som händer, den friska luften, och lite av de delarna som gör jag till jag.





men nej, jag ska inte sticka under stol med att svaren på allt, en hängmatta, en bungalow vid havet, barn, mina egna surfbrädor, solnedgången, finaste pojken (finns faktiskt en jag tänker mig vid sidan om, en som jag inte träffat på mkt länge), en icke-oro-för pengar, ett hus till min mamma där hon skulle vilja ha det, ett jobb jag trivs med, vågor i miniatyrform perfekta att surfa till för mina barn, maria-vågor, kärlek igen, skulle inte vara fel utan snarare helt rätt just nu.





men i dream to dream.





some day..








Inga kommentarer: