lördag 24 april 2010

öl och album.



damn good day so far.


några h på swag först..

sen när jag slutat mötte jag upp Musa i stan och vi hängde runt i grangärde lite, shit vad folk kommer ut så fort de e helg o lite sol på himmelen, hade glömt att det var så på andra platser än min lilla stad Linköping.
Bergen och fjällbyn bara POFFAR av vår, fina människor och leeden.

vi drog ett spontanhäng, gick och köpte några öl, satte oss på en bänk (varning?), snacka skit ett tag i mina mjukisbyxor tills kissblåsan blev för liten, då följde jag honom till en pub där killarna skulle se arsenal matchen, jag kila in på toan, och sen kila jag hem, med 2 öl i magen och faktiskt ganska onykter... (har ju varit alkholfri de senaste månaderna... tappat både lust och motivation, helt galet... ) så de slog till ganska ok...

på vägen hem ringde Nik och undra om vi skulle ta en longboard trip i solen, men där sa mitt samvete nej, och jag gick upp och sov en siesta..

nu e kl snart halvtio och tjejerna har tjatat upp mig ur sängen...
jag skulle kunna sova vidare helt LÄTT, men en utgång har jag lovat dem innan jag pyser hem till Sverige på måndag..

så nu e de bara o sminka mig och hoppa i några "finkläder"...


so long suckers! :)

Läääängtar efter så många där hemma, ska bli finfint! <3

Inga kommentarer: