torsdag 23 februari 2012

when it comes to what



varför är det alltid så
att när en sak går dåligt, går "allt" annat dåligt
och när saker går bra, då går "allt" så bra


idag var sämsta dagen på länge
jag känner mig ful, tråkig och grå.

det hjälpte inte ens att mina vänner kom på besök på Pyggan
min migrän har tagit över min krop
mitt huvud är uppstressat över pengar, fast jag inte på ngt sätt är på "kanten"..
men det är en ovan sits att, när jag annars är van att jobba mycket.
fast det är ju verkligen NU, som jag har tid att göra allt de där jag vill....
mitt huvud vill ju så mkt, men kroppen får inte ändan ur vagnen så att säga
och det gör mig frustrerad.



och jag vill också minna om en sak.
jag skriver denna blogg för MIG själv, för det blir lite som en dagbok, som jag kan återvända till, som inte försvinner som min pappersdagbok gjorde..
jag gör det när jag vill och när jag känner för det.
och givetvis är inte allt med. det mest personliga.

bara så inte det blir några missförstånd här....


ha en god natt. family guy ska få vagga mig i sömn inatt..
för inatt MÅSTE jag få sova....

/M.


2 kommentarer:

Anonym sa...

hej allt bra med dej :)

maria en norrlandsblog sa...

Hej allt bra med dej ja råka skicka som anonym först