måndag 20 februari 2012

En vanlig måndag.

Måndagar är inte roliga, förutom om man i ett annat land. Då räknas inte ens dagarna.
Men även om man är ledig en måndag, så är en måndag, alltid just en måndag.


Igår briljerade solen, på kvällen blev det vinter, och idag piss regnar det i Bergen.
Europa issues.


Men iaf. Saker uträttad, fortfarande några som gnager mig, mest pengamässigt.
Men det ska väl ordna sig i någon framtid hoppas jag.


Älskar ju mitt jobb, men det gör mig inte direkt rik. Men pengar är inte allt, utan faktiskt ingenting i slutändan.


Ska snart gå ner o laga lite mat me Noah, och sen blir det lite hemma yoga och sen kommer Heddan. Myskväll när regnet pissar ner, kan ju vara rätt mysigt det också....
Men tusan vad jag längtar efter sol, vår och fågelkvitter. Kaffe på gatan och solstrålar in i rummet på Nordre Steinkjeller Smauet.


Låt det bli VÅR.


Kärlek/M.

Inga kommentarer: