onsdag 22 februari 2012

Ulrikke Lund



Juste, glömde tillägga att jag blev till snäppet lite till mig idag, (jag såg mig ju inte direkt som en "kändis-k*t" flicka, men har vi inte kanske lite i oss av det alla egentligen? :). 
Idag hade vi en nämligen en vacker kvinna och modebloggare på besök, fick inte reda på det förrän efteråt, men söt det var hon! Och trevlig! Tydligen är Pygmalion lite av ett favritställe för henne, vad jag förstod det på av Daniel. Och vem kan inte tycka bra om vårt underbara Pygmalion?! :)


Ulrikke Lund var där, Bergens svar på Angelica Blick vs. Sophie Fahrman.


Serverade henne på Pyggan, och tipsade, det gjorde hon med! :)


Såg en bild på henne & fröken Blick här, och tar mig friheten att "sno den", söta som socker båda två, eller vad sägs ?;)












(Bild tagen från Angelica Blick)



Nepp, nu är det sängen som kallar, imorn står jag på Pyggan & läkarbesök på schemat.

Inga kommentarer: