måndag 30 januari 2012

Linkan, Livet och Kylan

Orkar inte förklara om lördagen mer än att jag gjorde en överklassigt bra "ändring" i mitt livsschema och sket i Oslo och drog till Linköping, utan att berätta för en själ

kl 00.13, knackade jag på efter lite klurigheter och hämtandes av extra nyckel, på Vasavägen hos MAMI!
Hon blev paff och glad!!!

Oh överaskningar måste vara bland de roligaste man kan göra :)

dessutom filmade jag kalaset... hehe..


OH vad jag tycker att vara här och hälsa på i Linköping hos mamma. Det är liksom en frihetskänsla att "hälsa på", jag uppskattar det så mkt. Det är som att få smaka det bästa av kakan.

Idag har jag kompisdejtat med Pelle. Besök på Berget, Napoli och en bio, mkt snack om gamla tider och livet. Vägar man tagit och vägar man tar. En bra kompis han där.

Imorn blir de mer kompisdejtande med Tania.

Jag har bestämt mig för att inte flänga runt, utan träffa dem jag vill och orkar.
Stress är inte min melodi just nu.


Haft en underbar vecka med Hedda i Barcelona, så som jag behövde det. Trots att vi låg lite sjuka och sega, så var det skönt att komma bort och känna lukten av Spanien igen. Mitt andra hem.


Nu ska jag krypa ner i soffan och somna gott hos världens bästa mami!


Lycka i hjärtat just nu. Och det är ju just nu som är, inte sant?


ps: kom o tänka på en sak.

en cykel, en dator på en pakethållare, en "uppsats" och nedladdandes av film mitt i centrum i ett askallt Linköping för många år sen... fyy va kul!

Inga kommentarer: