tisdag 10 januari 2012

Jag vet.

Det knastrar i min tankeverkstad inatt.
Är tjock av wok, tankar och smällt glass.

...........

Ibland när jag var jätteglad eller jätteledsen, då fanns det två alternativ på min telefonlista, alltid.

Gud vad jag ibland bara vill lyfta telefonen o ringa.
Saknar åt skogen ibland.
Att sakna en av det som var ens bästa vän en gång i tiden, gör fruktansvärt ont.
Men allt har sin tid. Sin plats.
Jag vet ju det. Innerst inne liksom.
Men bif säger jag.....

Jag låter som en tant som förlorat sina tänder i ryamattan..

.. fasen heller,

Skärp dig M.  nu kan jag inte snöa in på detta mer. Blir en kockis då.
Enought!

Dags o sova, imorgon väntar Pygmalion..

Och...

Pygmalion är bra för mig. Jag längtar att tom sätta mig på min beachcruiser och cykla ner till cafeet.

Solong

Inga kommentarer: