torsdag 12 januari 2012

1 vecka kvar...

SEN måste jag skiljas från denna helt underbara varelse.


Fy fasen. Eller co*k som jag brukar säga..



Första kvällen vi sågs, och det var första ögonkastet haha...


8 år yngre, men jag älskar henne ändå, min galna galna galna Elsa...
Mer crazy människa går inte att hitta.
Hon är omtänksam, hon skrattar ungefär hela tiden och får alltid folk att le bara av hennes närvaro, hon har gjort lumpen och varit befäl, hon BRINNER för sånt som är gott att äta (vad det är spelar ingen roll, det lyser i hennes ögon om saker är gott), hon är en mästerkock och gör de godaste drinkarna, hon följer sina drömmar, hon är vacker, hon blir fett sur ibland på mig (och jag på henne), vi kan "bråka", hon mobbar mig, jag mobbar henne, men den kärlek jag känner för henne, den går inte av för bitar.

Tackar för tiden tillsammans, och vet att det är en vän för livet jag hittat i denna lilla galna dam.







Kärlek for ever till min Flensa.

Inga kommentarer: