måndag 21 november 2011

this is a good break in those times

dessa lyssnande och energisprudlande flickor
behöver jag
de får mig lite på "villovägar" när mina tankar är lite för hårda mot mig själv

men jag får inte glömma bort

att mkt fint också går i rätt riktning.

I morgon börjar på H&M igen (och jag ska verkligen hålla tassarna borta från plånboken)

Mariann har erbjudit mig att spendera julen med henne och hennes familj, vilket känns som en skön lösning då jag är en av dem som "blir kvar". En jul utan som det "brukar", känns ju lite skumt, men det kommer bli bra. Det är inte heller första gången, även om det är svårt att "bli van" att inte fira jul med mamma.

Jag håller fortfarande på att göra "små" förändringar, men kämpar med att inte döma mig för hårt, när jag tar steg tllbaka eller bara "står still", det är en del av resan.

Jag har en fin människa i mitt liv, bort i fjärran i Mexico. Som tänker på mig, och som älskar mig.


Jag får inte glömma allt detta, när regnet tränger sig på, när känlan i magen säger aj.


En påminnelse bara.


Nu kör vi livet!

Nu ska jag krypa ner me flickorna på Rosenbergsg 40, filmkväll och icke-tanke-verksamhet.



Kärlek från Bergen.

Inga kommentarer: