lördag 5 november 2011

"Hemkommen".

Landad.

I sverige.

Hos mamma.

I linköping.

Känns konstigt. Ovant. (inte att vara hos mamma, men liksom "I sverige" igen.

Men det brukar ju ta ett par dagar.

PATIENCE. jag måste jobba med det. oerhört och massa.


Känns skönt att inte ha en telefon. Vill mest bara ta det lugnt tills jag reser till mitt riktiga HEM, till mina underbara flickor där i Bergen.
Oh som jag saknat dem.

Men vilken resa jag gjort. Både inre och fysisk.
Jag har lärt mig, och insett att jag har lång väg kvar... Men jag ser det som en fin grej, att ha "jobb" framför mig. Utvecklas..
Har aldrig skrämt mig.

Ser fram emot nästa gång vi ses.
För det blir en nästa, det har jag lovat.


Nu ska jag sova av min jetlag.

Massa med kärlek och avfjällad hud. /er angela.




 vi hittade min bil på gatan, och vi kunde inte låta bli att "förlöjliga" mig.



Puerto Escondido.

Inga kommentarer: