onsdag 9 november 2011

making turns, organizing, mind, memories and and clothes



"i was listening to this 2 years ago and my friend was making fun of me.  now everyones listening to it, including her. I feel like a hipster."






____________________________________________________________________

dansar.
tvättar.
lyssnar på bra saker.
rensar.
klipper.
mediterar vid diskhon.
och


 känner mig glad. den där känslan jag får i bland är i de små stunderna i livet, den hoppar till i hjärtat och maggropen ibland, när jag tänker till och kommer på, att sådär fint lottad jag är, im blessed.
really blessed. by life.

det händer inget spec, jag gör egentligen inga utvecklande saker i stunden just NU, när jag klipper och rensar bland gamla klänningar och skor, men liksom det behövs inte.
det känns ändå.


tiden går fort och på fredag lämnar jag ännu en gång Linköping.

jag ska HEEEM.

MITT hem.

till de MINA.





________________________________________________________________________________



Till salu, vans, converse m.m, kommer mer under dagarna...

klicka här för att komma till auktionen ---> SALE


Inga kommentarer: