onsdag 23 november 2011

Love bless us all!

Energi, lyssnande, vänner och värme.

Fina och behövande grejer det där.

Igår var en toppen dag i mitt hjärta, lite av lugnt och lycka känndes i både kropp och sinne. Och jag börjar lära mig att SE och känna de där stunderna. Märka dem.
Fick ny energi, av mina kära vänner.
Bott 2 dagar hos Martina o co, somnat bredvid Jossan, och haft värme runt omkring mig.
Igår drog vi på bio, drack te, och såg på Martens c-walk.
Skrattade och dansade i lägenheten, blev kliad på ryggen och inte så mkt mer. Men det räckte.

Idag var det julstämmning, med pepparkaksbak och julmusik hos dem. Brukar ju inte vara ett "fan" av julen, men det känns faktiskt lite mysigt denna gång.... (dock lovar jag inte att jag delar denna åsikt om 3 veckor, när jag antagligen vill strypa allt som har med jul och julmusik att göra efter 9 timmar på jobb med en skiva som går om och om och om och om igen... med diverse Feliz Navidad och vad som nu spelas, antagligen en mix av Justin Bieber (skjut mig)........osv)

Nu är jag hemma igen, och det känns helt ok, ska fixa och rensa ut bland en massa "skit", lite av en "skön" grej för mig, rensa bort, och uppskatta det som finns.

Ska tända lite ljus, njuta av lite family guy och grym musik som jag fått tips av. O sen kommer nog min Elsa hem, kanske en filmmys när regnet smattrar där utanför........?

Fy vad vi saknar Johanna och Amanda, men tur vi har varann. Skulle nog flyttat för länge sedan annars, kallt som vintern är det i huset och folk verkar inte veta vad byta en soppåse heter.

Men jag antar att jag kanske var sådan när jag var 19 med?
Nej, tror nog bestämt faktiskt inte. Eller var jag mamma? :D

Iaf.


Jobbet på H&M känns kul! Det är något att vara "svensk" i Norge haha..




Och de där om att prata med någon, det är viktigare och mer värdefullt en man kan föreställa sig, jag askulle önska att  alla som ville och behövde det i någon form fick möjligheten till det!
Jag är blessed!


Kärlek och en himla massa mys/angela

Inga kommentarer: