onsdag 17 augusti 2011

Vilken superdag..


Började med att jag fick en nice surfbräda aka longboard av min kära vän Sverker på posten. Handgjord och spec tillverkad till Angela :).
Yummi.

Sen jobb dag på nya resturangen. En fet klapp på axeln för att jag verkligen känner hur kul det är att utvecklas! Och för ett bra gäng som det verkar som.

Serverade och snackade med Branns coatch, utan att veta vem det ens var. Trevlig snubbe.

Imorn ska jag o Jossan gå på Rihanna och sedan rigga ner scenen. Gratis konsert och cash på köpet.


men det finaste av allt. Jag träffade en helt underbar människa idag på resturangen.
Han trollade för mig och jag insåg att det var han som gett mig choklad på cafe magdalena. Jag tyckte han tittade så, och när jag såg hans fötter kom jag på det!
En brasilianare med stort hjärta. Barfota gick han också.
Tycker om udda människor med hjärtat på rätt ställe. En ny vän defenitivt.


Nu är jag hemma hos flikkorna och mig , och ska tända lite ljus och köra lite "Maria-yoga".


Livet kickar.

Kärlek. Angela




Inga kommentarer: