söndag 14 augusti 2011

Livet och steg 2.


Min ängel på min sida.

Återigen. Jag känner dig så starkt, hur du är med mig, bär med mig och för till mig.
Så mycket fint i livet, så mycket fina tillfällen, så många fina människor.
Så många händelser.

I veckan var jag på konsert. GRATIS. mitt från ingenstans fick jag ett sms om någon som hade sett mitt nummer på ett forum dör jag ville köpa en åtrovärd biljett till Timbuktu och Kanye här i Bergen.

Den snälla människan erbjuder sig att ge mig den gratis.
Jag trodde det var ett wasted practical joke, ingen ger väl bort en biljett GRATIS? När den säljs för över 600 kr, och dessutom var massor folk som ville ha.

Men jo, sådana människor finns tydligen, och kl 17.30 mötte någon mig på torget och GAV mig sn biljett. Bara för att.

Är det inte otroligt. Att just detta händer mig.

En stor kram och med hjärtat fyllt med kärlek gick jag på konsert med mina bästa flickor här i Bergen.





Det är underbart att det finns hopp för mänskligheten!


Lifekickin. / Angela

Inga kommentarer: