torsdag 18 augusti 2011

Kärlek och Rihanna.


För en dag fick jag ett mail i min inbox.

Det gjorde mig lycklig låångt in i själen.


Denna helt underbara kvinna kommer och besöker mig nu på söndag, kan knappt tro det.
En av de absolut finaste människor jag mött.
Hjärtat på rätt plats.


Är så glad att vi fördes samman i Barcelona förra sommaren.
Min konstnärssjäl Vera.


------


Har förövrigt kommit hem från Rihanna konsert där jag jobbade med att rigga ner scenen, helt fantastiskt, även om jag inte är ett fan av hennes musik, var det en upplevelse att stå 20 min ifrån henne. En show utan dess like.



Kändiskåt som man blir oavsett ålder och kändis (?), fixade jag en liten videosnutt när hon kommer ut bakstage..

HAHAHOHO.


Dags o sova, om några timmar är de jobb igen.


Jag älskar livet just nu.
Känns som jag går på en drog, livsdrog.
Jag tycker jag är värd detta.


Kärlek.

Inga kommentarer: