onsdag 17 augusti 2011

Smickrande bilder i ett fodral kl 02 en vardag.



Fick besök av grannfrugan i rummet bredvid. Min Flensa Elsa.


2 dagar var hon borta, och det känndes redan tomt i hela huset. Alla andra av tjejerna jobbade och det var ingen som kom in och frågade 1000 frågor om allt och inget, så som bara vår Elsa lyckas med.


Här ligger vi. Två mysmongon i min säng. Osminkad i min favvorit-fula onepiece.
Inte så smickrande för allmänheten direkt, men vem cares. Jag älskar oss ändå.










Finns så massa med kärlek till dem så alla himla mkt, mina "små" sambo flickor :) 4 personligheter under samma tak!
Ibland får jag agera "storasyrra" och ibland är jag på preeeecis samma nivå! Och fast jag är 28, kan det vara ibland de skönaste som finns.




Jag älskar att ha dem hemma när man kommer hem, DET kommer jag sakna när jag drar...




mina Helsingborgs flickor!








Inga kommentarer: