tisdag 1 mars 2011

Så där ja. 2 kg extra.

nu ligger de lite fint sissodär kanske 1 kg chokladsmet i min magsäck och ska gro natten lång..

6 dl socker
4 ägg
3 dl mjöl
200 gr smör

...ligger o frodas o pyr gott inne i mig nu..

kladdkakan sket jag i, smeten var godare.



jag är en tjokkis.

&.
imorn e "sista" dagen.

många känslor nu som far runt i mitt kvinno huvud...

April stiger jag i land igen... shit. känns konstigt..

kommer sakna väldigt många här, kollektivet.
när ja e tillbaka är också sara den rara borta. känns tjockt tråkit.

livet är ju så dock, folk kommer och folk går, men de som tar sig in i hjärtat, de består. hon e en av dem.


Nu ska jag hämta Oskan som sitter o jäser i vardagsrummet.
so long loves.

ps: DE KOMMER BILDER, JAG HAR FIXAT EN KAAAAAAMERA!!! - FINALLY!

3 kommentarer:

Elvis sa...

Gud vad härligt det ska bli med bilder...

Anonym sa...

finaste! jag kommer klamra mig fast där så länge jag bara kan. tjockt länge alltså! du är sjukt värd att hålla fast vid.
TvT

Maria Alexanderson sa...

TvT - i just love u!