fredag 14 januari 2011

VAR ÄR DU - ???

jag blir sällan orolig.

men nu är jag det.

VART ÄR DU???

att du säger att du ska ringa mig, att du är i Brasilien och Rio De Janeiro, och så plötsligt inte hör av dig.
Det börjar göra mig tokig. De är deras största naturkatastrof och du är där, eller "ngnstans"...


ÄGGET - TA KONTAKT!!!!!! - jag är orolig.

når dig inte på telefonen och din j*la  facebook är du ju inte på, du svarar inte på mail och du har inte hört av dig till dina föräldrar.

Jag har gjort upp de värsta scenariona i skallen, och jag vet inte vad jag gör om det hänt ngt.

Antagligen ligger du ju på en strand och chillar, men det är inte ok, att inte ge besked eller livstecken.

Fy fan vilken sämst fredag.

jag vet inte vad jag tar mig till om det hänt ngt, jag vet ärligt talat inte....

Inga kommentarer: