onsdag 5 januari 2011

Julkuken.

dagens:

de sa:

vi hade tillochmed julduk.
jag trodde de sa
vi hade tillochmed julkuk.
och upprepade det lite fint.

för visst kan man väl tillochmed ha julkuk?
eller....?

dock verkade blickarna i rummet säga ngt annat.
---
jeje julkuk eller julduk.
vem bryr sig?
så länge den passar fint så att säga..
---




äntligen hemma, och nu tar jag natt.

en fin dag, med kvinnohäng och fikandes.
det var faktiskt längesen.
Återse gamla vänner och träffa nytt, bra kombo.

"jag tröttnar inte på regnet, men jag tröttnar på mina skor som läcker"

Snart åker en fin pojke som jag håller extra hårt om kring hjärtat till varma breddgrader.
Jag längtar också. Och undrar och hoppas att det inte dröjer allt för länge tills jag får ta sand och hav under min kropp.

Tycker jag varit oerhört tålig denna vinter och höst.
Inte gjort en enda resa.

Tur att det är nytt år.
Och att de kommer bli ett av de bästa...


<3

/m.







1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag började läsa din blogg idag och tycker att det är grymt att en tjej som surfar startat en blogg som handlar om surfing men oxå lite om dina inre tankar. Så jag undrar om du skulle kunna skriva ett inlägg där det endast handlar om surfing. Vad det innebär för dig, hur mkt det betyder o varför/hur du började. Jag skulle uppskatta det väldigt mycket.
Själv har jag drömt om att surfa i ca 4-5 år nu och lite hopp o ambition skulle verkligen hjälpa efter så lång tid.

<3