tisdag 4 januari 2011

For sale - RevitaLash Ögonfransbalsam eyelash conditioner!



För er som vill ha låånga fina och tjocka ögonfransar.

Revitalash är faktiskt mitt svar.

Jag var väldigt skeptisk innan jag provade själv.
Jag letade runt länge på nätet, och läste orlika recensioner.
När jag insåg att ingen gett den ett dåligt omdöme och jag mailat runt olika människor som provat, förstod jag att jag måste prova den.

Jag var otålmodig de första veckorna, men efter ca 7 veckor började det hända något..
Mina fransar började xäxa ngt ENORMT!...
Folk började fråga om jag hade lösögonfransar, men nej stolt stoltsera med mina egna, och mitt nya lilla serum - Revitalash.

Nu har jag bestämt mig för att testa att sälja, så jag tog kontakt med en leverantör i USA för en månad sedan, mina första 10 gick åt som smör på Tradera, därför som jag nu tänker försöka utanför, nämligen här på bloggen.

Hör av dig om du är intresserad,
jag har endast 8 st kvar. Så det är först till kvarn som gäller.

Maila till flickalilla@gmail.com om du är intresserad och hur många.



Priset här i Sverige ligger på 1300:- för serumet, jag har lagt mitt pris på 796:- (och gratis frakt).

Jag tjänar ca 70-90 kr / såld revitalash, så det är ingen stor vinst, men jag vill att fler, speciellt de som har korta små ögonfransar ska få möjlighet att se att "loppet inte är kört"..

Detta är min annons på tradera, så lägger upp den samma här:



Ny stor RevitaLash Ögonfransbalsam eyelash conditioner!


REVITALASH EYELASH CONDITIONER


Helt ny, oanvänd och förseglad flaska om 4,1 ml



På ca 4 v ser du tydliga resultat!


Ger längre,fylligare och vackrare fransar!

Ord.ca pris i Sverige 1300 kr



Såhär står det att läsa om produkten;

RevitaLash Ögonfransbalsam

Ger näring till dina ögonfransar. RevitaLash är ett otroligt framsteg inom ögonfransnäring och dess skönhet. RevitaLash kommer dramatiskt att intensifiera utseendet på längd, tjocklek och fyllighet av dina naturliga ögonfransar.

RevitaLash stimulerar tillväxten - det är inte en mascara som ger en illusion av längre fransar. Om du vill ha märkbart längre, tjockare, fylligare och mörkare fransar är RevitaLash unik på marknaden idag. Märkbara resultat kan ses efter 3-10 veckor och är tom mätbara.

En del av all vinst från försäljningen av RevitaLash går till förmån för bröstcancerforskning.

RevitaLash är en ögonfransnäring framtagen av en amerikansk läkare och hjälper dig att få märkbart längre, tjockare, fylligare och mörkare fransar. Det spelar ingen roll hur korta, sköra, tunna eller glesa dina ögonfransar är, RevitaLash hjälper dig att få långa, vackra ögonfransar som strålar.

RevitaLash fungerar även som ett ögonbrynsbalsam. Applicera då produkten på ögonbrynsrötterna och låt det verka över natten.






Lite frågor som jag skulle velat haft svar på som köpare:


Vad är det egentligen?

Helt enkelt en av de absolut bästa ögonfransserumet (som får dina ögonfransar att växa) på marknaden, som fått det högsta betyg av både kändisar, privatpersoner och experter.

En rekomendation är att läsa på bloggar och googla på varan, för den fungerar! Där hör ni "vanliga" människors åsikter och bilder.

Jag testade den första gången för 2 år sedan, och nu kan jag inte leva utan den.

Jag använder ca 1 tub på 1 år. En helt klart värd investering.

Mina ögonfransar når upp till mina ögonlock när jag har dem öppna. Kan gärna skicka före och efterbilder om ni mailar och vill detta.



Anledningen till att du säljer så många?

Jag var i USA och fick där kontakt med ett lager som säljer dem billigare i mängdpris. Jag har provat dem, och de är 100 % äkta. Många av de "billiga" är ibland fejk vad jag har förstått det. Men denna är alltså testad av mig och av flera. I mängdpris köper jag ungefär in dem för 700 kr /st + frakt som ligger på ungefär 1000 kr, ordpris för dessa är som jag nämt ovan nästan det dubbla, 1295:- (bara så ni får en uppfattning, och så ni förstår att de inte är något "plagiat").



För mig tog det faktiskt lite längre än 4 veckor innan jag märkte resultat, men sen gick det snabbt! Så man får ha tålamod, för dina ögonfransar, de växer och blir så långa och fina!



Hör gärna av er om ni har frågor!

Varan kommer skickas från Norge.



Mvh / Maria



(ps: om de tar slut, kontakta mig, så ordnar jag fler)

Ps: maila för mina personliga för/efter bilder...


flickalilla@gmail.com


2 kommentarer:

Anonym sa...

It’s really a nice and helpful piece of information. I’m glad that you shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

paxil

Aliya Smith sa...

Great idea of posting this. Keep it up!