onsdag 23 maj 2012

Motivation - träning.


Jag är mer besluten än någonsin.

Hälsosam men med njutning i måttliga mänger.
Jag har det senaste halvåret börjat intressera mig för mat och mer hälsa, detta är något som är helt nytt för mig, då jag sen ganska tidig ålder tryyckt i mig allt vad fett heter, bara för att gå upp i vikt.
Nu har jag gått upp i vikt såklart, men jag är ute efter det mer "fasta" och att innomsidan ska få sig en liten smekning.

Inom 1 månad ska jag ha magrutor och fasta(re) lår. Det är min deal.
Tur att jag har en pojkvän som älskar prommenader (men som också skämmer bort mig med massa god mat och div haha...)

Nepp, Nu kör vi sa jag, pepp pepp. Och i lugn takt, det är något jag övar på varje dag, att "allt kan inte ske med en gång..."...




Ps: som jag ser ut på denna bild vill jag alltså INTE se ut, är allt för smal och benig, på grund av att jag inte har så stor matlust här ute till havs, men mitt mål är alltså att gå upp i vikt nu när jag kommer i land ( i MUSKELMASSA). Ta alltså INTE fel på att jag tycker detta är fint på något sätt....



1 kommentar:

Nathalie Gustafsson sa...

Stort lycka till tjejen! Jag ser att de finns enorm potential att öka muskelmassan och det ganska snabbt med lite disciplin ;) kör hårt!