fredag 4 maj 2012

Livet på de sju haven..

Tänkte slänga in några rader innan mitt batteri dör och jag är för lat för att gå upp frpn min 45 cm köj och sätta i laddaren...

Just vaknat självmant (vilket är en DYGD här)...
Känner mig utvilad och hungrig (vilket i stort sätt INTE händer här)..

Men så är det, och ingn är väl gladare än jag för detta! För jag kan säga att det gäller att passa på, när man kan..
Rätt som det är så kommer fisken, och då är det slut på sömn och självvaknande :)


Spyr lite då och då, men det är ganska lugnt till havs så här års, så det är inga "liggandes på golvet"...
Jag spyr och mår redan ganska bra efter det. Dock är aptiten inte den bästa, trots att maten som serveras är kvalité. Men jag hoppas det kommer. Just nu är jag smal som en sticka, inget kul. Hatar att det syns så fort.

Tänkte snart gå upp och se vad som finns att äta, sen ta en tur till solariet (solenergi). Verkar inte som vi börjar förran kl 20 ikväll, och då får vi se om det är fisk eller inte...
Än så länge har vi fått ganska lite, så vi är på väg norr för att se vad som finns. Troligtvis blir det mkt, och då är glansdagarna slut.

Det som håller mig riktigt uppe, det är alla OTROLIGT underbara meddelanden jag får på facebook, bilder, rader om saknad och kärlek, både från vänner och min boo. Är helt tagen.
Oh vad jag är lyckligt lottad, men den ramsan har ni hört förr..

Jag känner mig förälskad i vänner och min pojkvän i hela min kropp, och då klarar man det tyngsta!

Nu dör mitt batteri, så jag säger ship och hoy, och så hörs vi...


Massa kärlek och LIFEKICKIN /fiskar flickan


Inga kommentarer: