lördag 31 mars 2012

The Time Was Just Right For Us

Plankning @ JFK


Mkt som tar tankarna ifrån den lilla inloggningsknappen - "nytt inlägg", så bloggen ligger lite smått på
"vänteläge"...


Känns som om ni hade frågat mig för 2 veckor sedan om hur läget såg ut, hade ni fått ett helt annat svar. HELT.


Mkt som skett.


Och väldigt fina och bra sådana.


New York finnes bara 1 ord för, amazing (i alla dess bemärkelser).. 
likaså mitt resesällskap och nu mera tillika pojkvän. Ja se så, de blev vi igen, och ingen är nog gladare än OSS tror jag..  - Ägget & Leno är back in buissnes! 


Och med detta tar jag natt! Påsken är runt hörnet, solen strider fram ibland, mamma kommer snart på besök och en himla massa mor och dotter promenader väntar, jag är tillbaka på Pyggan efter en underbar veckas semester, och en betydelsefull tattoo ska snart pryda min kropp!


Kanske lite av ett endorfinkalas i mitt hjärta just nu.





LIFEKICKIN med andra ord!

One Love / Maria

Inga kommentarer: