torsdag 8 mars 2012

Orange, the new black

Verkar vart ngt knasigt me min blogg, inte alls min mening.


Nyss vaknad tjej.


 Har precis best'llt Kent biljetter till Augusti här i Bergen, det var flera år sedan sist. Sist va me Johan Strindberg o co. Och det döljer sig en nostalgi när jag hör de äldsta låtarna från de första skivorna, så jag hoppas de kör lite old school.
Även nästa vecka blir de konsert. Eller konsert och konsert. Jag har lovat några kompisar från båten jag jobbade på, att gå på Tiesto. Inte helt min cup of thé, men men kan bli lite intressant att se om musiken gör sitt. Är ju trots allt en dans maniac när jag väl sätter igång.

Riggen är på plats, och i dessa kläder ska jag springa runt i några dagar. Inte det snyggaste, men den oranga dressen får mig förhoppningsvi lite närmare mitt mål.

ciao..




For the next days-

Inga kommentarer: